ღ کلبهء تنهاییِ مریم و مریم ღ

به قطره ای از دفترِ خاطراتِ احساس, عقاید, و نظرات ما خوش اومدین ◕لا اله الا الله وحده لا شريك له .. له الملك وله الحمد وهو على كل شي قدير

Tuesday, August 23, 2005

سيب




تو به من خنديدی

و نميدانستی

من به چه دلهره از باغچه همسايه

سيب را دزديدم

باغبان از پی من تند دويد

سيب را دست تو ديد

غضب آلود به من کرد نگاه

سيب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

و تو رفتی و هنوز

سالها هست که در گوش من آرام آرام

خش خش گام تو تکرار کنان

ميدهد آزارم

و من انديشه کنان

غرق اين پندارم

که چرا

خانه کوچک ما سيب نداشت

Maryam

5 Comments:

Blogger Asipooli said...

siv hamoo sibe ? 8-}

2:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

10:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

چشم را بستم لحظه ای
یاد کردم دیدنت را در خیال
آه آمد باز در افکار من
آن شب طولانی آن خواب محال

موفق باشی .

1:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

ehsan
ba salam va mamnoon ke be webloge omomi sar zadid
u va doostetoon ham web zibayi darid.baz ham be ma sar bezanid.
ya ali

12:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

ehsan
ba salam va mamnoon ke be webloge omomi sar zadid
u va doostetoon ham web zibayi darid.baz ham be ma sar bezanid.
ya ali

12:00 PM  

Post a Comment

<< Home