ღ کلبهء تنهاییِ مریم و مریم ღ

به قطره ای از دفترِ خاطراتِ احساس, عقاید, و نظرات ما خوش اومدین ◕لا اله الا الله وحده لا شريك له .. له الملك وله الحمد وهو على كل شي قدير

Sunday, August 28, 2005

ای ستاره ها




ای ستاره ها که بر فراز آسمان

با نگاه خود اشاره گر نشسته ايد

ای ستاره ها که از ورای ابرها

بر جهان ما نظاره گر نشسته ايد

آری اين منم که در دل سکوت شب

نامه های عاشقانه پاره می کنم

ای ستاره ها اگر به من مدد کنيد

دامن از غمش پر از ستاره می کنم

با دلی که بوئی از وفا نبرده است

جور بيکرانه و بهانه خوشتر است

در کنار اين مصاحبان خودپسند

ناز و عشوه های زيرکانه خوشتر است

ای ستاره چه شد که در نگاه من

ديگر آن نشاط و نغمه و ترانه مرد ؟

ای ستاره ها چه شد که بر لبان او

آخر آن نوای گرم عاشقانه مرد ؟

جام باده سرگون و بسترم تهی

سر نهاده ام بروی نامه های او

سر نهاده ام که در ميان اين سطور

جستجو کنم نشانی از وفای او

ای ستاره مگر شما هم آگهيد

از دو روئی و جفای ساکنان خاک

که اين چنين به قلب آسمان نهان شديد

ای ستاره ٬ ستاره های خوب و پاک

من که پشت پا زدم به هر چه هست و نسيت

تا که کام او ز عشق خود روا کنم

لعنت خدا به من اگر بجز جفا

زين سپس به عاشقان باوفا کنم

ای ستاره ها که همچو قطره های اشک

سر بدامن سياه شب نهاده ايد

ای ستاره ها کز آن جهان جاويدان

روزنی بسوی اين جهان گشاده ايد

رفته است و مهرش از دلم نمی رود

ای ستاره ها چه شد که او مرا نخواست

ای ستاره ها ٬ ستاره ها ٬ ستاره ها

پس ديار عاشقان جاودان کجاست ؟

Maryam

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

salam-
besyar hosne entekhabe zybay daryn-
afaryn-movafagh bashy

1:03 AM  
Blogger Asipooli said...

MANO BEBAKHSH KE TOO SHABAA , SETAAREHAARO MISHMAARAM.

10:24 AM  

Post a Comment

<< Home