ღ کلبهء تنهاییِ مریم و مریم ღ

به قطره ای از دفترِ خاطراتِ احساس, عقاید, و نظرات ما خوش اومدین ◕لا اله الا الله وحده لا شريك له .. له الملك وله الحمد وهو على كل شي قدير

Friday, September 16, 2005

اهنگ میمیرم برات

بنام خالق هستی


تصمیم گرفتم گاهی متن بعضی اهنگهای زیبا رو هم در وبلاگ بنویسم...موفق باشین


میــــمیـــــرم بــــــــــرات

میمیرم برات نمی دونستی میمیرم بی تو بدون چشات

رفتی از برم نمی دونستی که دلم بسته به ساز صدات

آرزومه که نمی دونستی که من میمیرم برات

نمی خوام بیای نمی خوام میون تاریکیه من تو حروم بشی

نمی خوام ازت نمی خوام مثل یه شمع بسوزی برام تا تموم بشی

برو تا بزرگی می خوام که فقط آرزوم بشی

عاشقم هنوز نمی خواستی که بمونی و بسوزی

به ساز دلم گفتی من میرم تو می خواستی بری

تا فرداها گل خوشگلم برو راهی نیست تا فردا ها گل خوشگلم

سفرت بخیر اگه میری از اینجا تک و تنها تو یه شهر دور

برو که رفتن بدون ما میرسه به یه دنیا نور

سفرت بخیر برو گر شکستی زه من می تونی دوباره بساز

غزلی شکسته نا امید وخسته تو باز غروب... تو بازم غروب

نمی خوام بیای میون تاریکی یه من تو حروم بشی

برو تا بزرگی می خوام که فقط آرزوم بشی



~Ya HaGH~
~mariam~