ღ کلبهء تنهاییِ مریم و مریم ღ

به قطره ای از دفترِ خاطراتِ احساس, عقاید, و نظرات ما خوش اومدین ◕لا اله الا الله وحده لا شريك له .. له الملك وله الحمد وهو على كل شي قدير

Monday, December 05, 2005

دلم می خواهد...

بنام خالق هستی

همانند شبه ايی در ميان جمعيت بی روح در حرکت ام

کسی مرا نمی بيند, من نيز کسی را نمی بينم .... نيم نگاهی نيز به چهره های غريبشان نمی اندازم

هوا سرد است...سوز سرمای باد همانند سوزن بر پوستم ميزند و از لايهء نازک تنم می گذرد

دلم می خواهد ازاد بودم

تا در ميان اين همه سخره های متحرک سنگی ...بی انکه گويند ديوانه ام در ميان برفها دراز می کشيدم.... و چشمانم را می بستم تا سوز سر مايش را حس می کردم

دلم می خواهد بدانم سرمای دل بيشتر است يا برف

~mariam~
~Ya HaGH~

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

salam ba maryam khanom azez khele vab lak ghashangea

1:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam . webloge va matalebe ghashangi dari . omidvaram hamishe mivofagh bashi . mamnoon ke behem sar zadi . تنهاترين پسر دنيا

12:52 AM  

Post a Comment

<< Home