ღ کلبهء تنهاییِ مریم و مریم ღ

به قطره ای از دفترِ خاطراتِ احساس, عقاید, و نظرات ما خوش اومدین ◕لا اله الا الله وحده لا شريك له .. له الملك وله الحمد وهو على كل شي قدير

Saturday, November 05, 2005

مرا ببوس برای اخرین بار

مرا ببوس مرا ببوس
براي آخرين بار
ترا خدا نگه‌دار
كه مي‌روم به سوي سرنوشت
بهار ما گذشته
گذشته‌ها گذشته
منم به جستجوي سرنوشت
در ميان طوفان
هم‌پيمان با قايقران‌ها
گذشته از جان
بايد بگذشت از طوفان‌ها
به تيره شب‌ها
با يارم دارم پيمان‌ها
كه برفروزم آتش‌ها
در كوهستان‌ها
شب سيه سفر كنم
زِ تيره راه گذر كنم
نگه كن اي گُل من
سرشك غم به دامن
براي من ميفكن
مرا ببوس مرا ببوس
براي آخرين بار
ترا خدا نگه‌دار
كه مي‌روم به سوي سرنوشت
بهار ما گذشته،
گذشته‌ها گذشته
منم به جستجوي سرنوشت
دختر زيبا
امشب بر تو مهمانم
در پيش تو مي‌مانم
تا لب بگذاري بر لب من
دختر زيبا از برق نگاه تو
اشك بي‌گناه تو
روشن سازي يك امشب من
مرا ببوس
براي آخرين بار
ترا خدا نگه‌دار
كه مي‌روم به سوي سرنوشت
بهار ما گذشته
گذشته‌ها گذشته
منم به جستجوي سرنوشت

Maryam

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

weblogeh zibaee darin
moafagh bashin

10:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Taranaye ghashangi ro entekhaab kardi ,, barikalla be salighat !

11:40 PM  

Post a Comment

<< Home